Tuesday, August 28, 2012

[TRANS] [FANCAFE] [12.08.26] Minwoo Fancafe Message, Indeed ㅋㅋ It's been such a long time ㅋㅋ

다들 잘지내고 있지???요즘 너무 정신없는활동으로 ㅋㅋ 공카를 너무 멀리햇네ㅡㅠㅠ 미안혀ㅠ
이제 자주 들릴게 ㅋㅋㅋ
그리고 이제 휴유증 끝나자 마자 ㅋㅋ 피닉스로 다시 바로활동하니깐 다들 많이 들어줭 ㅋㅋㅋ
이번 피닉스 너무 좋은거 알지??ㅋㅋㅋㅋ
진짜연습 열심히 했으니깐 ㅋㅋㅋ 한번 제대로 해보자 ㅋㅋㅋ
응원 많이 해줘용 !!! ㅋㅋㅋㅋ 

[TRANS]
Everyone is doing well right???Recently too hectic with activities ㅋㅋ I've really kept away from the official cafeㅡㅠㅠ I'm sorreyㅠ 
Now you'll hear from me more often ㅋㅋㅋ
And now right after we've end Aftereffect ㅋㅋ We will again have Phoenix activities straight away, everyone please listen to it a lot ㅋㅋㅋ
This time Phoenix will be very good you know??ㅋㅋㅋㅋ
Really am practicing hard ㅋㅋㅋ let's do it right this once ㅋㅋㅋ
Please give lots of support !!! ㅋㅋㅋㅋ 


Source: ZE:A Official Fancafe
crack @ EmpireChildren for translation

No comments:

Post a Comment