Thursday, October 4, 2012

[TRANS][120926] Minwoo’s fancafe message


투제아 :
다 읽긴하겠는데 ㅋㅋ 시험치시는 분들이 많아서 ㅠㅠ 내가 더 하다간 ㅠㅠ 다들 시험 공부가안될꼬같애요ㅠㅠ지금 창원에서 서울 가면서 폰으로 하고 있긴한데 ㅋㅋ 지금 부턴 글만 읽을게요 ㅠㅋ 담에 또 한다 ㅋㅋ
그리고 조만간 채팅에서봐 제아스 ㅋㅋㅋ 알라뷰 ㅋㅋ

[TRANS]

I’ll read it all ㅋㅋ Many people take test ㅠㅠ If I do it more ㅠㅠ I think all of you won’t read itㅠㅠ I’m on the way from Changwon to Seoul now, I’m doing it with my phone ㅋㅋ From now on I’ll just read article ㅠㅋ I’ll do it again next time ㅋㅋ And sooner or later we’ll meet at chatting ZE:A’S ㅋㅋㅋ I love you ㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment